Meedoen aan een Move-project

Kinderen kunnen meer bereiken in de maatschappij als ze hun mogelijkheden ontdekken. Dat is helaas niet vanzelfsprekend voor alle kinderen. Move initieert daarom kleinschalige en concrete projecten waarin kinderen uit minder bedeelde wijken en studenten elkaars leefwereld leren kennen en samen iets moois creëren voor de buurt.

De ideeën en talenten van de kinderen staan hierbij voorop, zij hebben de creatieve leiding binnen het project, de studenten zijn de projectleiders. Door de samenwerking met lokale partners worden de ideeën van de kinderen ook echt gerealiseerd. Op deze manier laten we kinderen ontdekken dat zij de wereld kunnen veranderen.

Studenten
Wil jij samen met kinderen iets moois creëren voor hun buurt en zo je eigen project leren managen? Wil je als bestuur jullie vereniging op de maatschappelijke kaart zetten en jullie leden een mooie kans bieden? Start dan een eigen Move-project vanuit je studentenvereniging! Lees hier meer >

Scholen
Wilt u kinderen hun talenten laten ontwikkelen, inspireren om hun ideeën te realiseren en introduceren in de wereld van studenten? Dan is een project met Stichting Move iets voor uw school! Lees hier meer >